Het café

Hoi Allemaal!

GrayWolf (09/26/05 om 20:15:00):

Bij deze kom ik ook binnen rollen.. nooit gweten dat er in Nederland ook een Absinthe forum was...

Zit al een tijdje op het internet, bij een aantal forums. En eigenlijk via via via kwam ik bij deze terecht, dus ik dacht, aanmelden!

Even in het kort, ik ben een professioneel korset maker en drager, preperateur en daarnaast teken en schilder ik ook.

Verder zijn mijn favourieten Edouard, Verte Suisse, François Guy en Kübler 53

 

Helfrich (09/26/05 om 23:02:29):

Hoi GrayWolf! Ben je toevallig ook heks? In ieder geval heb je wel smaak -- de vier absinthes die je daar noemt mogen er wezen, dus ik neem aan dat je hier niet binnenvalt omdat je je pony kwijt bent. Hartelijk welkom!

Je bent 'preparateur' als in 'taxidermist'? Je zet dieren op?

 

Helfrich (09/26/05 om 23:50:07):

Overigens intrigeert dit werk me:

 

GrayWolf (09/27/05 om 10:48:43):

Hoi Helfrich!
Nee, ik ben geen heks, maar volg wel een familie traditie van paganisme als je het echt wilt weten. Verder behoorlijk 'open-minded' en voor zover is weet mis ik geen pony XD

En ja, alsin taxidermist. Geen zorgen, ik maak er geen dieren voor af.. Ik accepteer ook geen beesten die zijn dood gemaakt met als enig doel het opzetten ervan.. dus geen jacht troffeën en dergelijke. Mijn 'materiaal' komt of van langs de weg, of bij fokkers vandaan.

Een paar werkjes:

IJsvogel, komt bij een fokker uit Urk vandaan. Zittend op een oever, helemaal met kunstwater gedaan met een druppel aan de snavel alsof hij net gedoken heeft.



Boomklever, komt van dezelfde fokker.

 

Forum Admin (09/27/05 om 12:49:05):

Hallo GrayWolf. Zou je even naar de rechten van de taxidermieplaatjes kunnen kijken? We krijgen er foutmeldingen op:

Forbidden
You don't have permission to access /img/taxidermy/kingfisher.jpg on this server.
Apache/1.3.33 Server at www.graywolf-crafts.com Port 80
Forbidden
You don't have permission to access /img/taxidermy/nuthatch.jpg on this server.
Apache/1.3.33 Server at www.graywolf-crafts.com Port 80

 

GrayWolf (09/27/05 om 14:42:12):

Moet nu verholpen zijn, sorry voor het ongemak!

 

Helfrich (09/27/05 om 16:11:09):

Ziet er prachtig uit. Vroeger heb ik als bioloog ook aardig wat dieren leeggehaald, maar met een aanzienlijk minder oogstrelend eindresultaat, zogezegd.

 

GrayWolf (09/27/05 om 19:06:16):

Op zaterdag 12 november zijn er in het Natuur Historisch museum Leeuwarden de Nederlands kampioenschappen, daar zullen mijn ijsvogel, boomklever en nog twee andere stukken aan mee doen.

 

Het café